جدیدترین نکته آموزش سئو با یادگیری الگوریتم گوگل BERT

آموزش سئو با آموزش پیاده سازی الگوریتم BERT در سایر زبان ها
برای بهبود رتبه سایت در گوگل و استفاده از الگوریتم BERT گوگل در سایر زبان ها، باید منتظر باشیم تا این الگوریتم برای زبان انگلیسی تکمیل شود. به طور کلی می توان گفت که در نهایت این الگوریتم می تواند به ساده سازی جستجو در محیط موتور جستجوی گوگل کمک کند و همچنین می تواند تاثیر بسیار زیادی در بهبود رتبه سایت در گوگل برای نتایج مرتبط داشته باشد. در حال حاضر این الگوریتم برای زبان های کره ای، هندی و پرتغالی با رشد بسیار بالایی همراه بوده است.
آیا تمامی مشکلات جستجو با مدل BERT حل می شود؟
هدف از استفاده این الگوریتم برای گوگل، رهایی از کلمات کلیدی است. در واقع گوگل علاقمند است تا با استفاده از BERT بتواند تمرکز را از کلمات کلیدی کم کرده و بیشتر به سمت زبان محاوره ای ببرد. با استفاده از این الگوریتم شما می توانید به همان زبانی که گفتار و نوشتار را انجام می دهید، در موتور جستجوی گوگل نیز سرچ کنید. اما استفاده از این الگوریتم تمامی کار نیست و پیچیدگی زبان ها به قدری زیاد است که ممکن است به مشکل خاصی برخورد کنید. از این روی گوگل همواره به دنبال روش هایی است تا بتواند این الگوریتم و نحوه جستجو در گوگل را بهبود بخشد. به همین دلیل برای بهبود رتبه سایت در گوگل از الگوریتم های جدیدتر که توسط این موتور جستجو ارائه می شود استفاده کنید.
چرا توجه به این الگوریتم گوگل در آموزش سئو می تواند برای شما مهم باشد؟
زمانی که شما می خواهید یک محتوای جدید برای گوگل تولید کنید و می دانید که BERT به عنوان جدیدترین الگوریتم مسیریابی وب برای گوگل و تنظیم نتایج به شمار می رود، می توانید مطالبی را تولید و بارگزاری کنید که در بهبود رتبه سایت در گوگل تاثیر بسیار زیادی داشته باشد. در واقع زمانی که از این روش برای جستجو استفاده می شود، تمرکز گوگل بر روی کلمات کلیدی و چگالی آن کاهش پیدا می کند و بیشترین تمرکز بر روی زبان نگارشی تعیین می شود. مشخص نیست که چه زمانی گوگل از این الگوریتم برای زبان فارسی استفاده کند ولی مهم است بدانید که این الگوریتم باید به گونه ای پیاده سازی شود که توسط جامعه آماری بیشتری بتواند وارد سایت شما شود.
چالش های بر سر راه تولید محتوا در الگوریتم BERT چیست؟
همانطور که گفته شد BERT را می توان یکی از مهم ترین پیشرفت های گوگل دانست که در زمینه بهینه سازی سایت و پیشنهاد گوگل در جستجو ها بسیار اهمیت دارد. سوالی که ممکن است برای شما پیش بیاید این است که در زمینه تولید محتوا، بهینه سازی و سایر موارد مارکتینگ برای گوگل باید چه نکاتی را توجه کرد و طبق کدام استاندارد پیش رفت تا بتوانید بهبود رتبه سایت در گوگل را تجربه کنیم؟ در جواب باید گفت که تمرکز از روی کلمات کلیدی رو به کاهش است و باید توجه داشته باشید که نگارش قوی به زبان فارسی در آینده می تواند تاثیر زیادی بر روی بهینه سازی وب سایت شما داشته باشد. عنوان کردن جملات گنگ که ارزشی ندارند نیز می تواند وب سایت شما را تحت تاثیر خود قرار دهند. در ادامه شما را بیشتر با الگوریتم گوگل BERT آشنا خواهیم کرد و در این زمینه اطلاعات مورد نیاز شما را در اختیارتان قرار می دهیم. به طور کلی می توان گفت که گوگل یکی از مهم ترین گام ها را برای کاهش وابستگی از کلمات کلیدی برداشته است و لازم است که مراکز تولید محتوا و کسب و کارهای اینترنتی بتوانند خود را همگام کرده و در این زمینه قدم بردارند. در ادامه شما را با برخی از مهم ترین نکات در مورد الگوریتم گوگل BERT آشنا خواهیم کرد.
عناوینی که به صورت سوالی مطرح می شوند در کانون تمرکز BERT قرار دارند
زمانی که گوگل الگوریتم خود برای جستجو به زبان فارسی را به BERT تغییر دهد، بهبود رتبه در گوگل برای سایت هایی در ابتدا اتفاق می افتد که عناوین خود را به صورت سوالی مطرح نموده اند. برای مثال چرا محصول X بهتر از محصول Y است؟ این سوال می تواند مورد جستجو برای بسیاری از کسانی باشد که از موتور جستجوی گوگل برای جواب دادن به سوالات خود استفاده می کنند.
جواب های متمرکز می توانند بهینه سازی سایت شما را بهبود بخشند.
از دیگر مواردی که پس از استفاده الگورتیم BERT باید به آن توجه داشته باشید، تمرکز کردن سوالات بر روی اهداف خاص است و همچنین کلمات کلیدی ارزش سابق خود را ندارند و از این روی بهینه سازی سایت ها برای صفحاتی بهبود پیدا می کند که جوابی کوتاه و متمرکز به سوالات کاربران داده اند.
محتوای طولانی دیگر بهترین گزینه نخواهد بود
در حال حاضر محتوای طولانی که تعداد بیشتری تکرار کلمات کلیدی را به طور متمرکز استفاده کرده باشد، بهترین گزینه برای بهینه سازی سایت و بهبود رتبه سایت در گوگل به شمار می رود ولی این قانون به سرعت و با معرفی الگوریتم BERT در حال تنزل است و گوگل بیشتر به دنبال محتوایی است که بتواند بیشترین اطلاعات را در کوتاه ترین جملات به درستی برای کاربر بیان کند. به نظر می رسد که تعداد محتوا باید بیشتر شود و بیشتر محتوا در گوگل ایندکس داشته باشید. این آپدیت گوگل در واقع به جملات، طرز بیان و همچنین اطلاعات بها می دهد و بر این اساس باید محتوایی تولید کنید که بیشترین کارایی را داشته باشد. در ادامه بیشتر در زمینه تولید محتوا و بهینه سازی در آپدیت جدید گوگل با شما صحبت خواهیم کرد و در این زمینه اطلاعات بیشتری را با شما در میان خواهیم گذاشت.
استراتژی تولید محتوا پس از الگوریتم گوگل BERT
یکی از مهم ترین مواردی که باید به آن دقت داشته باشید، استراتژی تولید محتوا پس از پیاده سازی الگوریتم BERT می باشد. به طور کلی توصیه می شود که استراتژی خود را به روز کنید و سعی کنید که تمامی جوانب را در یک محتوا بسنجید و به تمامی سوالات احتمالی در یک محتوا پاسخ دهید تا بتوانید به راحتی بهبود رتبه سایت در گوگل را تجربه کنید. همچنین توصیه می شود که در زمینه تولید محتوا از کسانی کمک بگیرید که می توانند با درک الگوریتم های گوگل در بهینه سازی در تولید بهترین محتوا به شما کمک کنند. به طور کلی می توان گفت که گوگل توانسته است با طراحی الگوریتم BERT بسیاری از نواقص قبلی خود را برطرف کرده و قدم در راه رشد و پیشرفت بردارد. در صورتی که سوالی در زمینه استفاده از استراتژی محتوا داشته باشید و یا می خواهید در زمینه سئو سایت اطلاعات بیشتری کسب کنید می توانید با کارشناسان در این زمینه ارتباط برقرار کنید. به طور کلی گوگل سعی دارد تا با استفاده از الگوریتم BERT، زبان جستجو را به زبان محاوره ای نزدیک تر کند و به طور کلی توانسته است در اولین قدم یعنی زبان انگلیسی موفق باشد. انتظار می رود که این الگوریتم به زبان فارسی نیز توسط گوگل اجرایی شود و در این زمان باید شما استراتژی محتوای جدید تری را در اختیار بگیرید.
نتیجه گیری
گوگل به عنوان بزرگترین شرکت فناوری در دنیا به شمار می رود و در همه زمینه های تکنولوژی در حال فعالیت است. این شرکت یکی از اولین محصولاتی که در بازار عرضه کرده است، موتور جستجوی گوگل است که همواره بیشترین شهرت را برای این شرکت در پی داشته است. اما اکنون گوگل برای اینکه بتواند بازار هدف را همواره نسبت به خود جذب کند به دنبال راهکارهایی جهت سادگی بیشتر محتوای تولید شده است و از این روی از الگوریتم BERT استفاده می کند. در این مقاله شما را با این الگوریتم، دلیل پیدایش و چالش های گوگل در راه اندازی این الگوریتم آشنا کردیم. همچنین به شما در زمینه استفاده از این الگوریتم اطلاعات مورد نیاز را ارائه کردیم و شما می توانید بر این اساس نسبت به استفاده از این الگوریتم و برنامه ریزی استراتژی محتوا اقدام کنید. به طور کلی می توان گفت که گوگل توانسته است با راه اندازی BERT زبان جستجو را به زبان محاوره ای بیشتر نزدیک کند تا کاربران با احساس راحتی بیشتری و به طور دقیق ترین بتوانند محتوای مورد نظر خود را جستجو کنند. پیشنهاد می شود که در زمینه تولید محتوا بر اساس این الگوریتم با کارشناسان حوزه بازاریابی و تولید محتوا ارتباط برقرار کرده و در این زمینه اطلاعات بیشتری کسب کنید.